Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

Jestem nowym klientem, czy mogę liczyć na wizytę przedstawiciela handlowego?
Tak, oczywiście. Nasi przedstawiciele są na bieżąco informowani o nowych lokalizacjach. Jeżeli chcą Państwo potwierdzenia, czy są Państwo w “zasięgu działania” naszego opiekuna handlowego, prosimy o kontakt pod adresem email kontakt@annabella.com.pl.
Czy mogę zamówić pojedyncze produkty, czy muszę całe opakowania zbiorcze?
Zamawianie całych opakowań zbiorczych nie jest obowiązkowe. Informacja przy produkcie jest jedynie wskazówką, ile należy dodać sztuk produktu, aby otrzymać opakowanie zbiorcze.
Czy mogę domówić coś do istniejącego już zamówienia?

Tak oczywiście. Minimalne domówienie to 50zł netto. Należy napisać emaila na adres: kontakt@annabella.com.pl.

Jaka jest minimalna wartość zamówienia (minimum logistyczne)?
W przypadku zamówień hurtowych minimalna wartość zamówienia wynosi 399 zł netto (bez kosztów dostawy).
Jaki jest czas realizacji od momentu złożenia zamówienia?
Czas realizacji, czyli moment w którym pracownik magazynu wydaje towar kurierowi do doręczenia zazwyczaj nie przekracza 24h (od poniedziałku do piątku).

Zamówienia realizowane są na bieżąco to znaczy z dnia na dzień, jednak w przypadku bardziej ruchliwego okresu np. grudniowego, czas realizacji może się wydłużyć.

Do której godziny przyjmowane są zamówienia z gwarancją realizacji tego samego dnia?
Zamówienia realizowane są na bieżąco w kolejności wpłynięcia ich do systemu. Hurtownia internetowa czynna jest 24h / 7 dni w tygodniu. Nasze centrum logistyczne pracuje od pn-pt w godzinach od 7-15.

Nie możemy podać jasnej granicy przyjmowania zamówień z gwarancją dostawy następnego dnia. Jeżeli chcą mieć Państwo gwarancję dostawy na następny dzień roboczy prosimy o kontakt telefoniczny, celem potwierdzenia takiej możliwości.

Od jakiej kwoty dostawa jest bezpłatna?
Aby wysyłka była bezpłatna należy przekroczyć próg 600 zł netto.
Czy jest możliwy zwrot towaru?
Tak, wymiana / zwrot jest możliwy.
Czy jest możliwość płatności z tzw. odroczonym terminem?
Tak, tzw. kredyt kupiecki / odroczony termin płatności jest możliwy, dotyczy on jednak stałych klientów. W przypadku nowych przedsiębiorców rozpoczynających z nami współpracę wymagamy płatności z góry (najlepiej podczas odbioru zamówienia).